The use of lipstick dates back to medieval times

lipsofapril collage

30 dager, 30 forskjellige leppestifter. Dette er alle bildene fra mitt lille prosjekt på instagram som jeg kalte lips of april. Det var utrolig morsomt å lete gjennom leppestiftsamlingen min etter gamle favoritter, men jeg skal innrømme at jeg ble ganske lei av mitt eget ansikt til slutt.

Litt statistikk, fordi jeg synes det er gøy.

❤ jeg brukte 12 forskjellige merker.

❤ 10 av leppestiftene var fra MAC, og 6 fra Maybelline.

❤ jeg foretrekker knallfarger, gjerne rosa eller rød. Jeg er ikke så glad i mørke farger, eller grøss! nude.

Og hvis jeg skal velge en favoritt, tror jeg kanskje det må bli den på det store bildet, Kat von D’s studded lipstick i sexer. 

30 days, 30 different lipsticks. This is all the pictures from my little instagram project I called lips of april. It was a lot of fun, but boy was I tired of my face at the end! 

 

Leave a comment