Se min kjole del xii / x3!

Photobucket

Litt juks i se min kjole i dag, det er jo ikke en, men tre! Dog av samme kjole.. Den sennepsgule kjøpte jeg på H&M i 2007, og den har vært min følgesvenn siden. Da angret jeg veldig på at jeg ikke kjøpte flere farger, for jeg ble jo så glad i den! Så skulle svenska flickan kvitte seg med sin, og da flyttet den grønnblå inn i skapet mitt. Og gleden var stor da jeg fant den sorte på loppemarked i helgen Jeg elsker snittet på disse kjolene, og at de kan brukes til så godt som alt. Forhåpentligvis kan de være med på mange morsomme eventyr i fremtiden! (og forresten….her er Maja i sin!)

One, or three, of my favorite dress(es) from H&M 2007.

8 thoughts on “Se min kjole del xii / x3!

  1. Så hyggelig bildemontasje – og fine kjoler – likte selv best den gule – er veldig glad i gul fortiden og strikker sennepsgule pulsvanter akkurat nå 🙂

Leave a comment