Photobucket

Jeg har strikket min første babyjakke! Det er grønn jakke med fine blomsterknapper, til en liten gutt eller jente som blir født nå snart. Det er broren til den flyvende kjæresten som venter sitt andre barn, og fra før har de verdens skjønneste toåring, så denne babyen kan ikke bli annet enn herlig! Jakken er forresten en nøstebarnjakke som er strikket rundt i en del og sydd sammen under armene. Veldig enkel oppskrift, og veldig søt jakke.

Photobucket

Nå ligger den ferdig pakket inn og venter på den lille som forhåpentligvis kommer veldig snart.

Photobucket

Photobucket

Siden vi ikke vet om det blir en gutt eller jente har jeg hengt på to origamifugler, en rosa og en blå.

Photobucket

Det utrolig fine papiret har jeg spart på fra den siste hjarteposten jeg fikk. Jeg synes det passer ypperlig til en ny liten verdensborger!

I’ve knittet my first baby jacket, and know it’s waiting on the birth of the baby.

